Chillmodus! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu Chillmodus! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu

Chillmodus!

Door: ycvi

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

21 December 2012 | Curaçao, Willemstad

BON BINI!!

MIjn eerste berichtje uit het altijd warme Curacao!
Eerst wil ik nog even terugkomen op Venezuela, wat buiten de economie echt een super mooi land is, wat wij ervan gezien hebben dan. MAar wat hebben wij ons verbaasd over de grote billen van de vrouwen haha! Nog steeds snap ik niet hoe ze in die strakke skinny broeken komen. We hebben ook serieus maar 2 vrouwen gezien die slank waren, de rest van de vrouwendie we daar gezien hebben waren vol (slank). Nu hoor ik jullie denken, dikke vrouwen met dikke konten, dat is "logisch". Nee, dit waren echt dikke billen, echt niet in verhouding met hun lichaam.. hahha
Maar genoeg over de vrouwen in Venezuela. We zijn naar het vliegveld gegaan voor onze vlucht naar Curacao. Helaas pindakaas, dat ging weer niet zo als gepland. 3 uur vertraging en een hele hoop onduidelijkheid op het vliegveld. Op ons tickets had de vrouw gate 17 geschreven, maar op de borden en schermen stond gate 24. En niks werd duidelijk over de vertraging, dus alles was een beetje chaotisch. Gelukkig was er een vrouw die ook naar Curacao ging die zowel engels als spaans sprak. Bleek dus dat de borden niet klopte en dat we nog meer vertraging hadden dan we eerst dachten,
Na 3 uur dus eindelijk richting CURACAO!!
Op Curacao werden we door Taco opgehaald en gebracht naar ons huis. Wezitten in een studentenhuis met 30 studenten die hier een minor volgen of stage lopen. Allemaal super lief, ze willen ons allemaal graag helpen met bijvoorbeeld ons ergens naar toe rijden. ZIj hebben allemaal een auto en wij niet natuurlijk. MIsschien dat we wel een autootje gaan huren voor een paar dagen.

We waren eergisteren zo kapot dat we vrijwel meteen naar bed zijn gegaan en meteen in slaap vielen bij het aanraken van onze kussen. De volgende dag zijn we boodschappen gaan doen bij de buurtsuper en verder eigenlijk de hele dag bij ons privezwembad gelegen. 's Avonds hadden we een gratis barbeque met 70 studenten van ons huis en een ander studentenhuis die hier een paar huizen verderop zit. Jaja, we blijven Nederlanders en we proberen alle mogelijke manieren aan te grijpen om geld te besparen.

Vandaag , toen we wakker werden, stonden onze schoonmakers het huis schoon te maken. WIj zijn lekker naar het strand geweest en weer boodschappen gedaan, Toen we terugkwamen waren de schoonmakers nog steeds bezig... Arme mensen.
Vanavond gaan we lekker zelf koken.
Onze tweede regenbui hebben we trouwens ook al meegemaakt! Het heeft net echt KEIHARD geregent. Maar dat koelt wel lekker af:)

Er wordt nu een kerstnummer gedaaid en ik besef eigenlijk dat het over een paar dagen kerst is. Ik heb absoluut geen kerstgevoel, maar we hebben wel al wat leuke dingen voor kerst staan, kerstbrunch en kerstbarbeque op het strand.
We hebben hier trouwens wifi, dus ik ben gewoon te bereiken via skype, whatsapp of iets dergelijks.

En voor alle tips die ik gekregen heb, super fijn! Dank jullie wel!!

Dikke knuffel en veel liefs!!!

• 22 December 2012 - 00:49

Dirk&Sylvia:

Hee Ivon,

Wat leuk om je zo te kunnen volgen !!!
    In korte tijd hebben jullie al heeel wat beleefd zeg!!
    Weer een ervaring rijker in ieder geval.
    Geniet er maar lekker van.!!

Groetjes Dirk&Sylvia
    Vanuit het uit het koude kikkerlandje, waar we morgen weer fijn poep mogen scheppen op de kindeboerderij. ;))

• 22 December 2012 - 07:56

Chantal :

Hoi Yvon
    Wat leuk je te volgen op deze manier
    En wat zou het raar zijn om met kerst te aan Bbqen op het strand?
    Nou ik lees graag je verhalen
    Ik ga nu nog even de cliënten pesten op akkerland;)
    En dan heb ik ook vakantie ;)
    Mis je wel hoor
    Dikke kus Chantal en anders toch fijne feestdagen en een heel gezond en gelukkig
    2013 !!

• 22 December 2012 - 11:26

Truus:

Hoi Yvonne,
    Geniet er van en ga dansen in de warme regen. kusxxx. mama

• 22 December 2012 - 23:40

Tante Maudy:

Lieve Yvonne, ik sluit me graag aan bij je moeder.Dansen in de regen en afkoelen.en met kerst een witte jurk aan, net als je moeder toen ze in Sur.woonde...dan is het óók k'féést....(de rest moet je er maar bij denken.Ook leuk! liefs, brassa.

• 24 December 2012 - 15:57

Martha Hofman:

Hoi Maudy,

Het lijkt me een heerlijke vakantie Maudy. Leuk om je zo te volgen.
    Liefs, Martha

• 24 December 2012 - 17:04

Papa:

De Chili-modus??? Dat is nog verder weg!