Einde van ons avontuur - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu Einde van ons avontuur - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu

Einde van ons avontuur

Door: Ycvi

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

16 Maart 2013 | Venezuela, Caracas

Hola/ bon dia/ hai/ ola !

Het is alweer een tijdje terug dat ik wat van me heb laten horen op waarbenjij. Nu nog even een verslagje vanuit Venezuela voordat we naar huis gaan.

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes!! Ik vond het heel fijn!
Ik zal dan ook maar meteen vertellen hoe het nu met me gaat.
Het gaat stukke beter. Ik kan nu weer de nachten doorslapen en overdag over straat lopen zonder me heel erg bang te voelen lukt me nu ook. 's Avonds heb ik nog wel moeite. Vooral als ik bij een stoplicht stil moet staan word ik lichtjes gek in m'n hoofd. Maar het is ook niet zo gek, zo lang geleden is het allemaal niet.
Ik ben blij dat we onze reis voortgezet hebben. Na de overval had ik echt behoefte om naar huis te gaan en ik miste iedereen ineens zo erg. Maar Fortaleza en Rio de Janeiro hebben Belém laten "vergeten" en Brazilië weer kleur gegeven.

Na de overval zijn we naar Fortaleza gereden. Hier zaten we in een super gezellig hostel 30seconden van het strand. Heel fijn dus. We hebben in Fortaleza vooral veel gerelaxt, want dat hadden we nodig. De slapeloze nachten hakte er behoorlijk in, dus echt puf om veel te ondernemen hadden we ook niet. We hebben hier weer de eerste stappen buiten gezet in het donker. You have to face your fears... to get over it! De boulevard was wel gezellig druk 's avonds met veel sportende mensen en marktjes.
Heerlijk om zoveel mensen actief te zien doen en dan mis ik het sporten toch wel hoor.

Na Fortaleza zijn we doorgevlogen naar het fantastische Rio de Janeiro! In 1 woord: wauw!
Rio heeft alles: strand, bossen, meren, stad, cultuur, bergen etc. Wat een enorme stad!
Via via kwamen we in contact met Catarina, die ons een paar dagen op sleeptouw genomen heeft.
De hoogtepunten, onze hoogtepunten, hebben we kunnen ondernemen in de paar dagen dat we er waren: we hebben samba gedanst (geprobeerd kan ik beter zeggen), we hebben de mooie bekende stranden bezocht, zonsondergang tussen de bergen bekeken, Cristo Redentor een handje proberen te geven, van Santa Teresa mogen genieten en typisch Braziliaanse hapjes gegeten.
Het was super en een beter "afsluiter" van onze reis had ik me niet kunnen bedenken!

Wat onze reis zo speciaal maakt, is dat op elke plek waar we geweest zijn het totaal anders was. De omgeving, de sfeer etc.
Ik heb genoten, met, op 1 moment na, alleen maar hoogtepunten! Met dank aan Bianca en alle mensen die ik tijdens onze reis ontmoet heb! :) <3

Nu zit het er bijna op. De plek waar we begonnen zijn, Macuto, eindigen we onze reis ook weer definitief. Dat heeft ook wel weer iets moois.
Nog 1 nachtje slapen en we stappen in het vliegtuig naar Europa. Nog 2 nachtjes slapen en we staan weer op Schiphol: maandag 18 maart, 17.50 landen we (als alles volgens plan verloopt)...
Het gaat té snel. Ik wil nog niet naar huis, maar ik kijk wel uit om iedereen weer te zien.
Tot snel schatjes! Tot snel!

Hakuna matata!
Love!

  • 16 Maart 2013 - 14:58

    Bianca:

    Jij ook bedankt dushi! NOG 2 DAGEN!

  • 16 Maart 2013 - 15:11

    Shamira:

    Hey meis! Fijn om te lezen dat het beter gaat! Zorg er wel voor dat je erover blijft praten zodat je angst nog meer afneemt! Nog veel plezier je laatste dagen!

    Xx

  • 16 Maart 2013 - 15:23

    Ellen P.:

    Fijne reis meiden! Geniet van jullie laatste dag! Liefs Ellen

  • 16 Maart 2013 - 17:55

    Tineke :

    Hallo meiden ik heb genoten van de verslagen . Fijn dat het weer beter gaat en jullie nog hebben kunnen genieten . Wij wensen jullie een hele goeie terugreis en geniet nog van de laatste dagen . Tot gauw x Gr. Tien en de rest .

  • 16 Maart 2013 - 18:14

    Chantal:

    Zo te lezen heb je erg genoten
    Blij dat je dan Weer thuis komt
    Hopelijk snel weer te zien
    Xxx

  • 16 Maart 2013 - 21:09

    Tante Edith:

    Fijn dat je toch nog heb kunen genieten.
    Goede reis en een behouden thuis komst.

  • 17 Maart 2013 - 20:56

    Sylvia:

    Hee meis,

    Fijn dat jullie zo genoten hebben van de reis. Ook wij hebben genoten van jullie verhalen en reisde zo een beetje met je mee :)) goede reis terug en tot gauw op de kinderboerderij xxx

    Groetjes ,
    Dirk en Sylvia

  • 18 Maart 2013 - 09:07

    Yani:

    Kommmm maar kom maar kom maar :D Tot vrijdag! <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Have fun! Dance like no one is watching! Sing like no one is listening! Fall in love! Love like you have never been hurt, without boundaries! Regret nothing! Live like its heaven on earth! Hakuna matata! The problem-free philosophy! LOVE-SMILE-LAUGH-DANCE & EXPERIENCE THE WORLD!

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 40467

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2015 - 01 Januari 2020

Hakuna Matata

27 September 2014 - 18 Februari 2015

Creating new memories

06 Mei 2013 - 06 Mei 2014

Wereldreis

17 December 2012 - 18 Maart 2013

Zuid Amerika

29 Juni 2011 - 25 Augustus 2011

Mijn missie

Landen bezocht: