Vertrek - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Ycvi

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

16 December 2012 | Nederland, Heerhugowaard

Morgen vertrekken we,Zuid- Amerika it is!!WE? jaa, m'n lieve vriendinnetje Bianca'tje en ik natuurlijk.
10.00 precies vliegen we richting Houston om vanuit daar naar Venezuela te vliegen!
Wat heb ik hier zin in zeg!!
Ik ben helemaal niet nerveus, maar goed, er moeten ook nog veel dingetjes geregeld worden...
Vorig weekend een afscheidsfeestje gehad en dit weekend (of eigenlijk de hele week al) ook nog van veel mensen voorlopig! afscheid genomen.
Ik zal jullie missen, maar dit avontuur MOET ik gewoon aangaan!
Maar nu nog even in het koude Heerhugowaard genieten:)
Ik zal goed op mezelf passen en op Bietje natuurlijk!

HAKUNA MATATA - problemfree philosophy-

Tot sneller dan je denkt!

Dikke knuffel

• 16 December 2012 - 20:28

Marianne:

Love you
    Xx Julia Yoëll Marianne

• 16 December 2012 - 20:57

Tineke:

Goeie reis jullie tweetjes x x Tineke

• 16 December 2012 - 21:17

Ellen:

Goede reis morgen!!!! Nogmaals heel veel plezier. Leuk dat je een waarbenjij.nu hebt! Kan ik lekker je verhalen lezen! :)
    ENJOY!!!!!! Liefs

• 17 December 2012 - 00:25

Vince:

Bon voyage, xxx

• 17 December 2012 - 08:57

Anneke En Hans:

Hey Yvonne, goede reis en heel veel plezier daar !

Liefs, Anneke en Hans

Yvonne

Have fun! Dance like no one is watching! Sing like no one is listening! Fall in love! Love like you have never been hurt, without boundaries! Regret nothing! Live like its heaven on earth! Hakuna matata! The problem-free philosophy! LOVE-SMILE-LAUGH-DANCE & EXPERIENCE THE WORLD!

Actief sinds 27 Juni 2011