Letter from Yvon - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu Letter from Yvon - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu

Letter from Yvon

Door: Ycvi

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

12 November 2013 | Australië, Brisbane

Vandaag schrijf ik voor mijn lieve neefjes en nichtjes. Iedereen mag het lezen natuurlijk, maar deze waarbenjij is voornamelijk voor hun. Omdat ik ze ontzettend mis.
De afgelopen week heb ik elke nacht -en overdag als ik sliep- over mijn vriendjes gedroomd.
(Het schrijven was wel een stuk lastiger).

Liefste Naomi, Julia, Daan, Chiara, Yoëll en Chris,

Jullie kunnen nog niet (allemaal) lezen (en zijn nog zo jong), maar ik wil jullie graag mijn verhaal vertellen.
(Als jullie wat ouder zijn kunnen jullie het nog eens lezen).

Toen ik op de basisschool zat, wilde opa en oma misschien wel verhuizen naar Frankrijk. Daar misschien wonen als het in Nederland heel koud was.
Ik had wat vriendjes en vriendinnetjes, maar naar Frankrijk verhuizen zou ik wel heel leuk vinden. Altijd mooi weer:) dacht ik...
Maar opa en oma hebben het huis nooit gekocht.

Toen ik wat ouder was, 17 jaar, wilde ik de hele wereld zien als ik klaar was met school. Dus ben ik geld gaan sparen om heel lang en ver op vakantie te kunnen.
Toen ik 17 was, waren jullie allemaal nog niet geboren.

Een paar jaar later wist ik het, ik wilde niet in Nederland wonen...
Eigenlijk toen ik op de basisschool zat wist ik dat al.
Maar eerst maar eens helemaal alleen heel lang op vakantie.

Toen ik 24 was, was het echt. Ik ging op vakantie, heel lang!!
Eerst nog met opa en oma naar Mexico. Toen 3 maanden met Bianca naar Zuid Amerika (weten jullie dat nog)? Toen 2 weken met jullie, papa's, mama's en opa en oma naar Turkije. Dat was leuk! Lekker elke dag zwemmen, van de glijbanen af en bij de kidsclub leuke dingen doen.

En toen we terug kwamen van Turkije, ging ik echt weg. Voor heel lang en heel ver weg!
Ik ging alleen weg, met wat foto's van jullie en anderen lieve mensen.


Toen ik 17 jaar was, had ik een droom. Ik droomde van de verre warme landen waar ik nu ben.
Het is zo mooi hier. En ik doe zoveel verschillende leuke dingen. Ik ga varen. Ik rij met de bus over het zand en strand. Ik klim op bergen. Ik zwem met vissen en schildpadden. Ik ga naar eilanden waar niemand woont. Ik lig op het strand. Ik loop door grote bossen met veel apen. Ik slaap in een hangmat of in een tent of in de auto of in een bed. Ik dans. Ik zing. Ik zie kangoeroes en krokodillen. Ik zie heel veel lieve mensen. En nog veel meer leuke dingen.

Maar toen ik 17 jaar was, waren jullie er allemaal nog niet.
Nu ben ik 25 jaar en nu droom ik over jullie. Over Naomi, Julia, Daan, Chiara, Yoëll en Chris. Hoe groot zijn jullie nu? Weten jullie nog wie ik ben? Elke dag denk ik aan jullie. Elke dag kijk ik naar jullie op de foto. Elke dag is weer een dag korter tot ik jullie weer kan knuffelen.
Of ik echt in een ander land wil wonen weet ik nog niet.

Toen ik 17 jaar was droomde ik over deze verre landen.
Lieve vriendjes van mij, elke droom kan uitkomen! Ook jullie dromen.

Mijn droom is zo mooi omdat ik in deze droom zoveel lieve mensen om me heen heb. Dat is heel fijn en belangrijk!

Lieve Naomi, Julia, Daan, Chiara, Yoëll en Chris. Ik wil jullie graag 3 dingen vertellen. (Hoe jong jullie ook zijn).
Onthoudt:
1. Je droom kan uitkomen, volg je gevoel!
2. Het maakt niet uit waar je bent, als je maar lieve mensen om je heen hebt, zoals jullie!
3. Ik denk altijd aan jullie, elke dag, elke nacht. Ik mis jullie! Jullie zijn de allerliefste voor mij!

Tot op skype!

Ik hou van jullie!
Dikste knuffel en kus van Tante Vonn

Hakuna matata.

Ps. Daan, gefeliciteerd met je 5e verjaardag (15-11-2013).
Hiep hiep, jeeeej :D

  • 12 November 2013 - 08:38

    José Van Den Oort:

    Wat 'n mooi verhaal, Yvonne! Raar, hè, hoe 't leven kan lopen? Maar ook ben je ZELF de dirigent van 't levensorkest! Dat heb jij dus wel bewezen. En ja, 't zijn de lieve mensen om je heen, die 't belangrijkste zijn. En er zijn ook zoveel lieve mensen in de wereld. Soms moeten we ze even opzoeken. En ja, kinderen zijn nog belangrijker in je leven. Zij brengen je waarheid en ongeschondenheid. Ook de natuur vult je met vreugde. En dat maak jij nu ook dagelijks mee. Geniet ervan, meid! Je verdient 't! Veel plezier en genot! José

  • 12 November 2013 - 09:36

    Debbie:

    Dag lieve Vonn!

    Ik stuur je niet veel berichtjes, maar ik denk wel heel veel aan je. Hoe je het nu zult hebben...
    Wanneer ik je weer zal zien.. Volgens mij heb je het geweldig naar je zin!! En ga ik je nog langggg niet zien :(

    Dat jij je droom zo verwezenlijkt, daar ben ik best jaloers op. Dit tekent je leven. En wat zul jij dan ook een geweldig leven tegemoet gaan!!

    Lieve Vonn, Ik mis je wel hoor. Maar kom nog maar lang niet terug, GENIET EN ONTDEK, nu je die kant hebt.

    Dikke kuss voor jou!!

  • 12 November 2013 - 21:36

    Merel:

    Lief!
    Ik zit te janken! Sentimentele muts, jij ook natuurlijk!

    Wij houden ook van jou!


    Xxxx

  • 12 November 2013 - 21:50

    Tineke Booten :

    Lieve Yvon ,
    Ik weet , dit is niet voor mij maar wat heb je dit mooi geschreven .
    Heel ontroerend . Maak voor nu je dromen waar ,maar hoop je toch in 2016 , weer een echte knuf te geven . X x

  • 15 November 2013 - 19:58

    Marianne Juyo:

    Ik hou van jou, Julia houdt van jou en Yoëll houdt van jou. En we missen je zo erg!! Kusjes en knuffels van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Wereldreis

Living my dream!

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2014

Beautiful people

10 Juni 2014

I have a dream

05 Mei 2014

One year

07 April 2014

"Inback" & outback workingadventures

22 Maart 2014

NSW: finish. QLD:start!
Yvonne

Have fun! Dance like no one is watching! Sing like no one is listening! Fall in love! Love like you have never been hurt, without boundaries! Regret nothing! Live like its heaven on earth! Hakuna matata! The problem-free philosophy! LOVE-SMILE-LAUGH-DANCE & EXPERIENCE THE WORLD!

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 40450

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2015 - 01 Januari 2020

Hakuna Matata

27 September 2014 - 18 Februari 2015

Creating new memories

06 Mei 2013 - 06 Mei 2014

Wereldreis

17 December 2012 - 18 Maart 2013

Zuid Amerika

29 Juni 2011 - 25 Augustus 2011

Mijn missie

Landen bezocht: