Brief aan ...... - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu Brief aan ...... - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu

Brief aan ......

Door: Ycvi

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

27 September 2013 | Australië, Brisbane

Hallo Australië,
Hier ben ik dan. Zo lang gewacht tot ik je kon zien. Dank je wel dat de lucht strak blauw is en dat je het zonnetje voor me hebt laten schijnen!
Wat ben je mooi!

Hallo Australië,
Bij jou ben ik niet degene die beter Engels spreekt dan je bewoners.
Dit keer ben ik niet meer zo duidelijk de toerist. Dit keer voel ik me tussen de locals, een local.
Je bezorgt me een kleine cultuurshock, niet meer afdingen en de trein is bijvoorbeeld bijna 10x duurder dan in Thailand.

Hallo Australië,
Zo lang gewacht tot ik je eindelijk mocht zien, ruiken, horen, voelen...
Zo lang me erop voorbereid dat ik voor jou mijn vrienden en familie lang achterlaat. Maar ik bij jou ook familie heb en vast nieuwe vrienden zal maken.
Maar door het lange wachten heb ik me er ook veel op voor kunnen bereiden.

Dag Thailand,
In mijn laatste bericht heb ik verteld dat ik langer weg ga blijven uit Nederland. Iets waar ik zelf al vanaf mei mee bezig was. Maar definitief de knoop doorgehakt met Kim (dus als je het er niet mee eens bent, het is Kim haar schuld:p) haha
Net als dat het Kim haar schuld is dat ik een super tijd in bij je heb gehad!
We hebben op het eiland Koh Panhang een mooi plekje gevonden om te slapen 2 meter van het strand af. Genoten van het zonnetje, het strand en de feestjes. Dank je dat ik Weer heerlijk heb kunnen genieten van het dansen<3, gek doen en dat ik weer weet dat -hoe idioot ik ook kan doen- mijn niveau wel wat hoger ligt dan de gemiddelde Ko Pangang toerist.

Dag Kim, Suri, Joe en Thailand
Dank je dat je de laatste week nog erg mooi weer hebt gegeven in Phuket.
Dank je dat jullie me de kans hebt gegeven om Suri en Joe nog te kunnen knuffelen:D
Dank jullie voor de zakken drop en dat jullie niet hard weggerend zijn na mijn 100e vraag of jullie een dropje wilde.

Hallo Australië,
Mijn beslissing om lang bij jou te blijven, betekent ook dat er afscheid genomen moest worden. Afscheid voor een hele lange tijd.
Eerst met Joe en Suri en toen met Kim.
Het afscheid met Kim na 4 weken 24 uur 7 dagen in de week elkaar te hebben gezien en gesproken (op2 dagen na).... 4 weken heb ik genoten, maar 4 weken heb ik me ook voorbereid op het afscheid.
Een klein traantje gelaten en nog steeds een misselijk gevoel.
Ik weet niet wat ik moet voelen. Verdrietig of blij en enthousiast. Ik kan niet kiezen, dus dan maar allebei!

Dag Thailand, bedankt voor de regen en de zonneschijn en je prachtige mensen en landschap.
Dag Suri, dag Joe, dag Kim. Neem af en toe een dropje voor me. Dank jullie wel voor de tijd!!!!
Dag iedereen in Nederland, we zijn verder van elkaar vandaan dan ooit.

Hallo Australië,
Ik ben er eindelijk.
Ik kan niet wachten tot we elkaar beter leren kennen.

Love
Vonn

Hakuna matata.

Ps.
Hallo lezers,
Verduidelijking vorige waarbenjij: Over onze meditatie en 2 dagen stil zijn.
We hebben 2 dagen meditatiecursus gehad. En daarnaast 1,5 week later zijn we zelf in stilte gegaan. Gewoon in het hostel waar we waren. Geen tempel ofzo.


  • 27 September 2013 - 10:04

    Jose Van Den Oort:

    Hoi Yvonne,
    Wat 'n emotioneel bericht, meid. Ik denk dat ik weet, wat je bedoelt. Je hebt zo'n goede tijd gehad en zo te lezen, heb je daar in Indonesie en Thailand je hart verloren! Ik kan me voorstellen, dat je daar weer eens terug naar zult keren!
    En nu ben je in de 'beschaafde wereld' geland en dan is 't heel moeilijk, om je daar thuis te voelen. Of dat nou Australie of Nederland of zelfs Nieuw Zeeland is, 't leven is er zo heel anders dan wat je de laatste tijd hebt ervaren.
    De vrije vogel is in 'n kooi geland, zo te horen. Probeer wat van de outback te zien en ervaren en laat de steden maar aan anderen over, zou ik zeggen. Geniet van je familie en vlieg dan maar weer uit, meisje!
    Je bent vrij, je hebt keus, geniet ervan!
    Good luck!

  • 27 September 2013 - 20:33

    Tineke Booten :

    Hoi Yvonne ,

    Wat zullen al jouw gevoelens door elkaar lopen .
    Probeer desondanks toch in dat grote Australië je plekje weer te vinden en dat gaat je lukken zeker weten .
    Pas goed op jezelf .
    Een dikke knuffel van me .x x .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Wereldreis

Living my dream!

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2014

Beautiful people

10 Juni 2014

I have a dream

05 Mei 2014

One year

07 April 2014

"Inback" & outback workingadventures

22 Maart 2014

NSW: finish. QLD:start!
Yvonne

Have fun! Dance like no one is watching! Sing like no one is listening! Fall in love! Love like you have never been hurt, without boundaries! Regret nothing! Live like its heaven on earth! Hakuna matata! The problem-free philosophy! LOVE-SMILE-LAUGH-DANCE & EXPERIENCE THE WORLD!

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 40453

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2015 - 01 Januari 2020

Hakuna Matata

27 September 2014 - 18 Februari 2015

Creating new memories

06 Mei 2013 - 06 Mei 2014

Wereldreis

17 December 2012 - 18 Maart 2013

Zuid Amerika

29 Juni 2011 - 25 Augustus 2011

Mijn missie

Landen bezocht: