Afscheid - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: ycvi

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

06 Mei 2013 | Nederland, Heerhugowaard

Lieve allemaal,

Het is zover, ik ga ervandoor. Voor onbepaalde tijd naar andere culturen, warmte, stad, zee/oceaan, strand, jungle, koude douches/mandi's, alles!!
WOOHOO! Living my dream.

Na 3 maanden Zuid Amerika heb ik de smaak te pakken en ga ik nu moeten ze daar in het oosten op me passen.

Half 4 vanmiddag ga ik de lucht in. Eerste stop: Dubai.. Maar nee, daar blijf ik niet lang hoor. Morgen (7 mei) land ik Kuala Lumpur, Maleisie. Daar gaat het dan echt allemaal beginnen.

De afgelopen weken heb ik een super tijd gehad met mijn allerliefste vriendinnetjes, vriendjes en familie.
Twee weken met mijn familie gerelaxt in Turkije, het was super! Bedankt!
En vooral het afgelopen weekend met mijn dearest friends was echt om niet te vergeten. Onwijs bedankt!

Lieverds, ik ga jullie écht ontzettend missen! Pas goed op jullie zelf!
Tot, ja... tot wanneer eigenlijk...?

Love You!
xx mij



Hakuna Matata

  • 06 Mei 2013 - 10:47

    Sels:

    Will miss my bestie <3 wish you all the best. tot zoooo voor een laatste knuffel en kuss

  • 06 Mei 2013 - 12:29

    Dirk & Sylvia:

    Hoi lieverd, wij wensen je een goede reis, een een hele leuke tijd daar inmhet verre oosten. Pas goed op jezelf en geniet ervan !
    We gaan je zeker weer volgen op je reis, en kijken uit naar je reisverslagen :)
    Groetjes xxx

  • 06 Mei 2013 - 12:55

    Lindsay:

    Lieve yvon!

    Heel veel geluk en plezier en vooral genietse.

    Tot snel:) Liefs xx lindsay

  • 06 Mei 2013 - 13:35

    Tineke Booten:

    Lieve Yvonne nogmaals een hele goeie reis , pas goed op jezelf en ga niet met vreemde mannen mee . Geniet van alle mooie dingen die je zeker weten weer gaat beleven en tot mails. Dikke knuffel van de. bootjes .

  • 06 Mei 2013 - 19:00

    Merel:

    Zo jaloers!!!! Super veel plezier en geniet er ontzettend van!! Dikke kus

  • 09 Mei 2013 - 12:04

    Kim:

    Take care and enjoy!!! Love Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerhugowaard

Wereldreis

Living my dream!

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2014

Beautiful people

10 Juni 2014

I have a dream

05 Mei 2014

One year

07 April 2014

"Inback" & outback workingadventures

22 Maart 2014

NSW: finish. QLD:start!
Yvonne

Have fun! Dance like no one is watching! Sing like no one is listening! Fall in love! Love like you have never been hurt, without boundaries! Regret nothing! Live like its heaven on earth! Hakuna matata! The problem-free philosophy! LOVE-SMILE-LAUGH-DANCE & EXPERIENCE THE WORLD!

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 40489

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2015 - 01 Januari 2020

Hakuna Matata

27 September 2014 - 18 Februari 2015

Creating new memories

06 Mei 2013 - 06 Mei 2014

Wereldreis

17 December 2012 - 18 Maart 2013

Zuid Amerika

29 Juni 2011 - 25 Augustus 2011

Mijn missie

Landen bezocht: