Closure - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu Closure - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Yvonne cvi - WaarBenJij.nu

Closure

Door: Ycvi

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

02 Oktober 2015 | Nederland, Heerhugowaard

ENGLISH BELOW
-------------------------------------------------------------------

Lieve allemaal,

Het is weer zover, Na 7,5 maand in Nederland te zijn geweest is het weer tijd om een stukje wereld te ontdekken in Taiwan en om weer terug te keren naar Australie.
Het waren 7,5 gekke maanden hier in Nederland. Ongepland terug keren vanuit cambodia zonder dat iemand er vanaf wist maakte mijn vervelende reden voor de terugkeer wat leuker.
Gelukkig ging het alweer snel goed met mijn nichtje en mocht ze eind februari haar verjaardag thuis vieren.
Waardoor ik vooral veel genoten heb.
Ik ben weer teruggekeerd naar mijn oude werk in Amsterdam waar ik meteen weer binnen mocht komen, super fijn.
Ik heb voor zoveel mogelijk genoten van mijn vrienden en familie
Ik heb nieuwe mensen ontmoet, ik ben van mijn angst af (die ik overgehouden.Had aan de overval in Brazilie).
Ik heb ervaren hoe het voelt om gelukkig te kunnen zijn in Nederland, dat zelfs in de zomer af en toe koud was (maar nu in de herfst super lekker is).
Ik ben plotseling terug gekomen waardoor ik mijn reis nooit heb kunnen afsluiten. Dat ga ik nu doen. Afsluiten.
Hoe lang die sluiting duurt durf ik niet te zeggen. Misschien 2 maanden, misschien 2 jaar. Ik hou jullie op de hoogte.

Dank jullie wel allemaal, voor de geweldige tijd!

Heel veel liefs,
Vonn

Hakuna matata
--------------------------------------------------------------------------------------
Dear all,

It's time, after being in Holland for 7,5 months, it's time to discover a little part of the world again in Taiwan and return to Australia after that.
7,5 crazy months, they were here.
Suddenly flying back from Cambodia without anyone knowing made the terrible reason for my return a bit more fun.
Luckily, my niece got better soon and at the end of the month, she was able to celebrate her birthday at home.
Wich made that I could enjoy my time in Holland more

I could come back to my old job in Amsterdam, so nice!
I tried to take the most out of my friends and family.
I met new people, I have overcome my fear (that Brazil gave me through a robbery).
Now I know how it feels to feel happy in Holland.

I came back so sudden, what made that I never had the change to really 'close' my trip. And that's what I'm going to do now. Closure.
How long that will take me, I dont know yet. Maybe 3 months, maybe 2 years. I'll keep you posted!

Thanks eveyone, for making my time here so great!

Hakuna matata!

Love Vonn

  • 02 Oktober 2015 - 22:25

    Zus:

    Zal nooit vergeten dat je voor J bent terug gekomen. In die heftige tijd was het een welkome verrassing, jij stond zomaar in het ziekenhuis, wat een gekke zus heb ikp. Deed ons goed.
    Blij dat je hier ook geluk hebt gevoeld, geeft hoop op een snellere terugkeer richting NL

    Uit het oog, maar nooit uit het hart. ...

    Xx

  • 02 Oktober 2015 - 22:55

    J. :

    Yv-off (:-))!!

    Zo snel zijn die 7 maanden gegaan.. Ik vond het leuk dat we je weer een paar keer hebben gezien en dat je zelfs nog hebt geholpen met onze verhuizing! Heel veel plezier met het vervolg van je reis en als je terug bent chillen we hem gewoon weer verder!

    Liefs en dikke kus
    Joey

  • 02 Oktober 2015 - 23:08

    Susu:

    Jaaa het is bijna weer zover!! Yv, ga jij lekker je reis even afsluiten dan zie ik je over 2 maanden weer terug en dan gaan we alle stadjes verkennen in NL die we nog niet hebben gezien :) haha. Nee hoor, neem lekker je tijd en kom terug wanneer het goed voelt. Bedankt voor de beste fijne tijden die we hebben gehad de afgelopen 7,5 maanden. Heeel veel plezier en geluk. Dikke kus knuffel en nog een knuffel en nog een.
    Susu

  • 03 Oktober 2015 - 10:27

    Chantal:

    Was je in Nederland .. Heb ik je gemist ;(
    Hopelijk kan je teis afsluiten .. Geniet er van en neem de tijd om er van te genieten xxx

  • 04 Oktober 2015 - 22:20

    Tineke :

    Lieve Yv ,een verrassing was het zeker jou 7,5 maand terug op de bank tegen te komen

  • 04 Oktober 2015 - 22:31

    Tineke Booten :

    Werd zo mijn verhaal afgebroken

  • 04 Oktober 2015 - 22:36

    Tineke Booten :

    Het gaat niet goed met mijn reaktie. Voor nu dus maar een dikke knuffel en heel veel geluk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerhugowaard

Hakuna Matata

Taiwan, Australia, ????

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2015

Tumbs up

02 Oktober 2015

Closure
Yvonne

Have fun! Dance like no one is watching! Sing like no one is listening! Fall in love! Love like you have never been hurt, without boundaries! Regret nothing! Live like its heaven on earth! Hakuna matata! The problem-free philosophy! LOVE-SMILE-LAUGH-DANCE & EXPERIENCE THE WORLD!

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 6093
Totaal aantal bezoekers 40422

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2015 - 01 Januari 2020

Hakuna Matata

27 September 2014 - 18 Februari 2015

Creating new memories

06 Mei 2013 - 06 Mei 2014

Wereldreis

17 December 2012 - 18 Maart 2013

Zuid Amerika

29 Juni 2011 - 25 Augustus 2011

Mijn missie

Landen bezocht: